Preferatele lunii August

04:32

Un mic concediu alaturi de familie la malul Marii Negre.


Pentru ca timpul trece usor am creat o mica amintire care te duce cu gandul la mare si concediu. Un delfin jucaus in acuarela.


Textura interesanta a nisipului de pe malul marii.



Fotografie

Bobocul galben de trandafir


Tuxtura unei frunze


Coada soricelului


Mure proaspate


Cititul


Obiecte mici dar cu valoare mare primite in dar



Realizarea unor breloguri din margele topibile




You Might Also Like

4 comentarii

  1. Foarte frumoase pozele realizate, toate sunt atât de interesante și surprind detalii mici, dar semnificative. Desenul cu delfinul e foarte simpatic, iar pozele cu mare sunt superbe. Am prezentat și eu preferatele lunii august și cred că avem un lucru în comun, desenele watercolors. Am încercat și eu să desenez câte ceva, dar sunt încă la început. Mai am mult de învățat.
    Un Septembrie minunat îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de comentariu. Am vazut si postarea ta, da sunt foarte frumoase desenele chiar daca esti doar la inceput. Iti doresc o luna plina de bucurii.

      Ștergere
  2. Ce poze frumoase.Doamne, tocmai am dat de blog'ul tau si pot sa zic ca m-ai impresionat, imi place foarte mult, esti foarte talentata si totul este ingrijit lucrat cu pasiune. Te pup.

    RăspundețiȘtergere

miercuri, 2 septembrie 2015

Preferatele lunii August

Un mic concediu alaturi de familie la malul Marii Negre.


Pentru ca timpul trece usor am creat o mica amintire care te duce cu gandul la mare si concediu. Un delfin jucaus in acuarela.


Textura interesanta a nisipului de pe malul marii.



Fotografie

Bobocul galben de trandafir


Tuxtura unei frunze


Coada soricelului


Mure proaspate


Cititul


Obiecte mici dar cu valoare mare primite in dar



Realizarea unor breloguri din margele topibile




4 comentarii:

  1. Foarte frumoase pozele realizate, toate sunt atât de interesante și surprind detalii mici, dar semnificative. Desenul cu delfinul e foarte simpatic, iar pozele cu mare sunt superbe. Am prezentat și eu preferatele lunii august și cred că avem un lucru în comun, desenele watercolors. Am încercat și eu să desenez câte ceva, dar sunt încă la început. Mai am mult de învățat.
    Un Septembrie minunat îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de comentariu. Am vazut si postarea ta, da sunt foarte frumoase desenele chiar daca esti doar la inceput. Iti doresc o luna plina de bucurii.

      Ștergere
  2. Ce poze frumoase.Doamne, tocmai am dat de blog'ul tau si pot sa zic ca m-ai impresionat, imi place foarte mult, esti foarte talentata si totul este ingrijit lucrat cu pasiune. Te pup.

    RăspundețiȘtergere

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images