Caietul cu flori

12:44

Ador florile, ador plantele si orice firicel de iarba mi se pare interesant. Deseori le presez, dar cel mai frumos moment este atunci cand le vad pline de viata si prospetime, chiar si cand le asez intr-un borcanas cu apa.

 De data aceasta, am optat sa le lipesc in caietul meu cu schite pentru a observa cu mai mare atentie fiecare forma si nuanta de culoare cu care sunt pigmentate petalele fine ale acestora.

Nimic nu le poate intrece frumusetea.






You Might Also Like

0 comentarii

joi, 31 august 2017

Caietul cu flori

Ador florile, ador plantele si orice firicel de iarba mi se pare interesant. Deseori le presez, dar cel mai frumos moment este atunci cand le vad pline de viata si prospetime, chiar si cand le asez intr-un borcanas cu apa.

 De data aceasta, am optat sa le lipesc in caietul meu cu schite pentru a observa cu mai mare atentie fiecare forma si nuanta de culoare cu care sunt pigmentate petalele fine ale acestora.

Nimic nu le poate intrece frumusetea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images